Hoe gaan wij succesvol samen werken
1 Kennismaking
In het vrijblijvende kennismakingsgesprek leren we elkaar beter kennen. Wat verwacht jij van mij? Wat heb ik van je nodig? We inventariseren je financiële situatie en kijken welk pakket bij je past.
2 Inrichten administratie
Nadat je akkoord bent met de pakketprijs en de opdracht hebt verstrekt, start ik met het inrichten van jouw administratie.
3 Uitleg aan te leveren bescheiden
Ik ga je uiteggen op welke wijze je de benodigde gegevens mag aanleveren. Dit is overigens heel eenvoudig, geen zorgen. Indien van toepassing, leg ik je uit hoe je kan factureren in de facturatiemodule (ook heel eenvoudig)
4 Uitvoeren werkzaamheden
Ik ga aan de slag, verwerkt jouw administratie, maak de btw aangiften, jaarrekening en aangiften inkomstenbelasting.
5 Passend advies
Ik beoordeel de cijfers en voorzie je van passend advies.